7 Nisan 2009 Salı

145'le tanışma






Okula bugüne kadar servisle gitmiş bi insankızı olarak,aylık servis ücretiyle otobüse vereceğim ücreti karşılaştırdım ve aylardır 65 papel enayi parası verdiğimi farkettim,ve bende bugün türümün(bkz:fordus magandus) diğer örnekleri gibi otobüse binmeye karar verdim.Ne demiş imparator?Mınaha!


Okuldan durağa kadar giden yolda çok farklı yaşam formlarıyla karşılaştığımı da belirtmek isterim.Bunların içinden en çok dikkatimi çekenler keçi ve horoz oldu,ama bizim okul arka bahçede otlayan koyunlarıyla meşhur diye düşünüyorum...

Durakta otobüs daha yanıma yaklaşırken anlamıştım o otobüsten çok hoşlanmayacağımı..Ancak:

Kim derdi ki öylesine pis kaka e-e bi' otobüsün içinde tabiri caizse yanakları jelibondan,saçları açık kumral/koyu sarı kuzu kıvırcığı bir mahluk olacak diye...


Yaa kimse demezdi ama ben gördüüm!

Bu yüzden 145'e daha ilk günden kanım ısındı,çok sevimli bişi yahu.



Günün Sorusu:Google Görseller kısmına fordus magandus yazınca bu resmin çıkması acaba bi' tesadüf müdür bi' deyiverin bakam bana?
145'li günler efem.

4 yorum:

Burjuwa dedi ki...

Günün sorusuna cevap: Azimle fordus magandus yazan YK'yı bulur.

145'e binmeden benim bile kanım ısındı Su insanı xD

B:Yanakları jelibondan saçları çubuk krakerden gözleri sakızdan mıydı? S:Evet üstünden de sütlaç akıyodu *.*

FelisDomesticus dedi ki...

Bi' gün benle 145'e biner misin Burjuwa insanı <3

Burjuwa dedi ki...

bineriz anam *-*

FelisDomesticus dedi ki...

wuhuğğ