25 Temmuz 2009 Cumartesi

Dondurucuda 2,5 saat - freeze,like me .p


Yok lan kandırık yaptım sinemada 2,5 saat o aslında ama içerdeki klimaları düşünüp bi sıfat yapıştırmak istersek bu kesinlikle dondurucu olur.Çarşıdaki sinema kapandığından beri egs nin götü boklu sinemalarınad sürünmeye mahkumum.Çük kadar bi salon,filmin başında sönmeyi arasında yanmayı bilmeyen ışıklar , ortamı kuzey kutbuna döndüren klimalar ve tabi ki -arkakoltuksalondanatılmasıgerekentipler- ile gayet içine sıçılası bi mekandı.Ama sıçmamıza gerek kalmadı , orda sıçılmışı vardı.
Hey gidim breh breh sene 2003.O zaman sinema biletleri 5 liraydı şimdi 9 lira olmuş sanki filmin galasına katılıyoz.Ey Türkiye,benden aşırdığın bu paraları nerene sokçan çok merak ediyorum.Halk sineması diye bişey olsun lan hepimiz kardeşiz şeklinde beleşe film izleyelim,kekolarla iç içe , sevgi dolu.
Neyse 2 kişi gittik bilet alıcaz kadın toplam 18 lira deyine bi durdum,döndüm arkama baktım hani 5-6 kişi daha var da onların biletlerini de biz ödüyoruz diye mi düşündü diye.Ama ortam çöl kadar ıssızdı.Gişedeki hatun ve biz vardık sadece.Zaten film de bişeye benzemiyodu kaç yıllık HP dedik gittik , fos.Filmde cisimlenme diye adlandırdıkları bişey var ışınlanıyolar böyle o sıra suratları dönüyo bağırıyolar (ki insanın sabrını sınayan bi sahneydi) bilmemne bi o bide yeni katılan oyuncular o asayı ellerinde çük gibi tutuyolar o ikisi çok cinsti.1-2 kere oturduğum yerde zıpladım o da seslerdendi.

Filmin sonuna doğru dambıldor amcanın striptiz yaparcasına asasını yukarda döndererekten salladığını hatırlıyorum,sonrası tam bi muamma zaten anlayana helal.Sanki zamanında çok tutulmuş dizilerin zorla devam ettirilen vasat bölümleri gibiydi.Ayrıca burdan dambıldor ölünce ağlayan beybim Burjuwa'yı yalıyorum ve filmdeki gürültüye rağmen uyuma başarısını gösteren shawty'min de başarılarının devamını diliyorum.Allah vergisi bi yetenek sanırım o seste uyumak.
ve film bitince geleneği bozmama amaçlı dişiler tuvaletine gittik , oranın ne kadar korkunç olduğunu tekrar gözlerimle gördüm.Bide ıslak lavabolardan oldum olası korktum neden bilmiyorum hani kuru lavabo görmedim bugüne kadar ama o lavaboda daha önce bi başkasının ellerini yıkadığını düşünmek beni ürkütüyo be beybi.Herneyse korkunç olmasının asıl sebebi sütyen kopçası kopan kadının ve arkadaşının gülerek o olayı halletmeye çalışması ve bu süre içindeki potansiyel lezbiyen tavırları,bir kabine 2 kişi giren ve yine potansiyel lezbiyenlik sarfeden belden yağlı emo gençler vardı.ve ben sadece kabinin içinde elinde telefon annesiyle konuşan shawty'mi bekliyodum.Kurban bendim!
Sinemada etrafımı kaplayan buzlar dışarı çıkınca erir diye düşünüyodum , yani bi yaz gününde İzmir'deki hava sıcaklığının 90 a çıkabilitesi(saat 21 bile olsa) başka bi işe yaramaz sanırım.Çıktığıma bin pişman oldum içerde donmak bile daha iyiydi lan böyle sıcak mı olur.
Sıcak havanın sevmediğim tarafı da 'yürüyen haşerelerin' evime hücum etmesi.Bu şerefsizlere ilaç da etki etmiyo ki anasını satim , o ilaç sadece beni hapşırtıyo.Bide böcekten kaçarken üstüne ilaç sıkmak da çok zor.cidden.

Neyse daha fazla uzatmiyim , Raid böceksavar köpüğümle başbaşa bi akşam geçiricem.

PS:Enrique Iglesias ne zamandan beri bu kadar seksi?

14 Temmuz 2009 Salı

11 Temmuz 2009 Cumartesi

İzmir Belediyesi ve Naçizane Çöpçüleri



Uzun süredir internetsizim ve şu an ne yazacağımı da şaşırmış durumdayım o yüzden kısa(!) bi özet geçip yazımın amacına gelicem.


İnternetimin kesiliceği günün sabahında saat 5:30 sularında msne girmiştim doğal olarak kimse yoktu sonra ümidi kesip gittim kış uykusuna daldım.11:30 gibi uyandım ve hemen pc başına geldim.Gitmişti.(Fon müziği:İsmail Yk - Yar Gitme)


SMSimin de yeni bittiği günlerdi diye hatırlıyorum ben mal gibi kalmıştım.İnternet ve telefon hayatım olmuşken bi anda hepsini kaybedince ruh hastası oldum.


Bi gün vapurdayken anneme şarjım bitti demiştim annem de bitmemiş gibi yap demişti ben de 40 dk falan idare etmiştim öyle,ama hayal gücünüzün ne kadar iyi olduğunun önemi yok internetiniz varmış gibi yapmak imkansız.Ayrıca insanı şizofreniye 1 adım daha yaklaştırdığını da anlamışsınızdır.


İnternetimin kesildiği ilk gece aklıma aveanın babamın hayrına bana 60 kb lık internet bağışladığı aklıma gelmişti hemen e-buddy şeysine girdim ve o sırada şarjım bitti.Şarj aletim de yatağımın kenarına sıkışmıştı kablosundan çekerken kablonun yarısı yatağın altında yarısı da elimde kaldı.Güzel.Süper egom,tamirci ruhum sayesinde şarj aletini tekrar kablosuna bağlarak çalıştırmayı başardım ve telefonu şarj edince msn e girdim.ama sonra içimdeki ameleyi durduramadım ve facebooktaki fotoğraflardan birine yorum yaparken tüm bedava netimi harcadım.İşte o saniyede bitkisel hayata girdim.Bütün gün yaptığım şey vantilatörü yatağın önüne koyup uzanmak oluyo-du.2 gün öncesine kadar.Ama ben öyle şanssız bi insanım ki bütün bokluklar beni buluyo internetim açıldı bu sefer telefon kapalı diye giremedim telefon açıldı bu sefer ahize mi ne her ne haltsa o bozuk diye giremedim yenisini aldım bu sefer de yok internet yine ne var amk derken öğrendim ki altyapı çalışması varmış.Yalan.yok öyle bişey ya modemin kablosunu çıkarıp takınca internet geldi.Altyapıyı çok güzel çalıştırdığımı söylemiş miydim?


Herneyse zaten herkes ne kadar mükemmel olduğumu bildiğine göre konumuza gelebiliriz.Yaz tatilinde genelde insanlar denize gider,güneşlenir,ikoncan bronzluğuna kavuşur.Evet ikoncandan kastım şu yandaki hatun.

Herneyse ama ben ve ikizim için yaz tatilleri daha farklı geçer.Sabahın bi köründe kalkıp yürüyebildiğimiz kadar yürüyüp saçmalama özgürlüğüne kavuşuruz nasıl olsa o saatte kimse sokakta olmuyor.İzmir Belediyesi'nin naçizane çöpçüleri hariç.Eğer içinizden biri çıkıp çöpçülere neden laf ediyosun o da bi meslek o da bi insan hede hödö demeye başlarsa valla cızarım!Benim problemim o yaşam formunun sıfatıyla ilgili değil,insan görmemiş gibi davranmasıyla ilgili.İstediği yeri toplasın süpürsün yoksa s.kimde değil.

Plan Demokrasi Meydanı denilen yerde paten olayına girişmekti ve patende ne kadar kötü olduğumu söylemiş miydim?Neyse birazdan öğreniceksiniz zaten.Sabahın köründe yaklaşık 1 saat yürüdükten sonra mekana vardık ama kendinden emin çöpçümüz yandaki ağaçlardan birinin dibine oturup dik ve ötesi bi şekilde bakmaya başladı.Baştan heralde yorulmuştur gider fasa fiso diye düşündüm ama o oturuştaki kendinden emin tavrı görünce amacını anlıyo insan.Ya amca sabahın bi köründe biz buraya tamam böyle şortlarla geldik ama paten şeyetmek istiyoruz yani vermek gibi bi niyetimiz yok,biz kayıp gidicez.

2-3 yıl önce denizde arkadaşımla yuvarlanırken adamın biri gelip 'Tanışmak isterseniz karşıda çalışıyorum' dediydi emme bunun kendine yakıştırıcağı bi sıfat meslek de yok.Karşıda çalışıyorum falan da diyemez eleman seyyar.Neye güvenerek bu kadar ısrarcı olduğunu da anlamadık zaten bi de şey çok komik gelmiş oturmuş oraya sağa sola bakıyo hani takmıyo siklemiyo bizi ama ortamdan ayrılırken sürdüğü bisikletimsi çuvala rağmen dönüp bakıyo.Lan düşçen yarcan kafanı bari dönüp bakma mal.

Neyse o gitti bi rahatlık geldi koca mekan boş nasıl olsa kimseye rezil olamam diye düşündüm patenlerle ayağa kalkmayı denedim zor da olsa kalktım ama daha fazlası olmadı benim için.Öylece dururken bile bileğim burkuluyo o lanet şeyin içinde.Ben bu bok duruma alışmaya çalışırken başka bi çöpçü eleman geldi ama amacı ciddi anlamda temizlikti şimdi günahını almayayım.karşı tarafı temizledikten sonra bizim olduğumuz yere doğru gelince kalkma gereksinimi duyduk ve benim patenlerle karşıya 'yürümem' en az 6 dakikayı almıştır.

Evde kavrulmak gibisi varken neden sabah serinde paten işine girşir ki bi insan?Mantıklı değil dimi.ve o esnadaki muhteşem diyaloglardan biri


-Beceremicem sanırım

-Bize bu özgüven nerden geliyo?


Özgüven sıçıyoruz dimi.Herneyse sıkıldım yazmicam öf.Şu demokrasi meydansını da gösterem

26 Mayıs 2009 Salı

Yusufla kanka olmak


Bugün eve dönüyorum,daha arkadaşın apartmandan çıkmamışım ,sağda solda aynalara bakıyorum böyle şort giymişim bacaklar da dobik zaten
Ulan benden iyi cız bız olur falan diye düşünüyorum..Bi adada mahsur kalsam yanıma değil 3 şey bi mangal bi şiş alsam yeter bana.Neyse böyle saçma fantazilerim içinde kaybolmuş yürüyodum çıktım bahçeye böyle ağzında tenis topu olan bi köpek ama ne köpek!

Hayvan ayağa kalksa dicem bodyguard falan böyle pısıcam bi an ' abi bi arkadaşa bakıp çıkıcam..ben şeyy..' kalıcam öyle.Yanında da 2-3 tane 'köpeksever' -insansevermitartışılır- tipler.Bide bunların ağzında bi laf var sürekli söyleyip duruyolar .'Bişey yapmaz'.

Amca nasıl bişey yapmaz lan bu köpek beni alır ters çevirir düz s.ker anasını satim,benim bacaklardan da değil cız bız yapmak çiğ çiğ yutar.Ulan soğuk soğuk terler döküyorum ben o an bi de bi rüzgar esti allah dedim saldım salıcam şuraya.Böyle sindim bahçenin bi köşesine 2 büklüm oldum yürüyorum hayvan hala ağzında top hızlı hızlı nefes alıp veriyo tabanları yağladım attım kendimi sokağa.Bu sefer de arabanın teki yanaşıyo böyle kenara yanında da sarışın bi hatun arabadakini yönlendiriyo bi baktım tin tin bişey geçiyo yanımdan kedi sandım.Meğersem köpekmiş bu hemde benim Killa varya (yok aslında çaktırmıyorum) ondan.Enee didim pek de şirinmiş.Öyle bi itim olsun istiyorum ya çok tatlı ibne

Neyse hayvanlar aleminden çıktım daha doğrusu çıktığımı düşünüyodum ki peşime insan görünüşlü 2 köpek takıldı biri cins bi melodiyle ıslık çalarken diğeri 'canısı aşkısı' türü bi şarkı söylüyodu.O an içimden konuşuyorum ben 'olum göbeğimi görsen peşimden gelcen mi acep' diye şeytan dürttü dön göster lan kaçsın orspunn evladı.Sonra baktım ışıkların oraya kadar gelmişim neyse şimdi dedim bi zincirleme kazaya sebep olmayayım akşam akşam.Zaten öyle bi hızlanmışım ki o sıra eve ne zaman geldiğimi anlamadım.Belediyeye diyorum toplasınlar şunları ama ..

Bide benim anam mahalle itleriyle ilgili birşey anlattıydı bana onu da yaziyim istedim şimdi

Kadının biri mahalledeki köpeklerden çok rahatsız oluyomuş belediyeye şikayette bulunmuş alın bu köpekleri burdan saldırıyolar,ısırıyolar bizi falan diye,görevliler köpekleri toplamış 1 hafta sonra tekrar salmış

Kadın tekrar aramış belediyeyi demiş siz bunları toplamıştınız neden tekrar saldınız görevli kadına ne dese beğenirsin? 'hanfendi kısırlaştırdık bi problem yok yani'.Ameleye bak ya ne alakaysa şimdi.Neyse kadın da yapıştırmış cevabı 'köpek beni s.kiyomu dedim ısırıyo dedim'

Valla takdir edilesi.

18 Mayıs 2009 Pazartesi

Bunları Biliyor Muydunuz?





-H.D'nin (valide,kraliçe arı,anne anneciğim) sesi kısık olan televizyonu göremediğini
-D. ailesinin yanan kurabiye altlarını makasla kazıdığını
-Anahtar unutulunca komşunun röntgenleriyle kapının açıldığını
-Verilen harçlığın 48 saat içinde harcanmazsa geri alındığını
...
ve ve ve şimdi en bombası geliyor
Dedem hakkında bikaç bişi öğrendim.Rahmetli zamanında ayıptır söylemsi varlıklıymış ucundan.Enez'de sürdüğü tezek kokulu hayatını ananemi ve 2 çocuğunu bırakıp
İstanbul'a meşhur olmaya gitmiş.'Artist' olucakmış güya,sonra orda bi kaşarla yaşamaya başlamış böyle 2-3 yıl orda kaldıktan sonra karı demiş ki benim çocuğum var.
Dedemin de aklına geliyo tabi aa benim de 2 tane olucaktı şeklinde ve böylece yerine yurduna geri dönüyo.Malesef ben bu renkli kişilikle tanışma fırsatı bulamadım ama böyle bi insanın genetiğine az buçuk da olsa sahip olduğum için götüm tavan yapmış durumda (h)

10 Mayıs 2009 Pazar

Şaka?Kameralar nerde?

İtimi beğenmeyenler oldu



Killa'ya söyledim icabına bakıcak onların...



Herneyse baa didiler ki



-Bilokunu açıorum hiçbi s.kim yazmıosun su neden yeni yazmıosun neden neden neden???



Bazen öyle anlar vardır ki



Sözlerle ifade edemezsin gülüm



Ölmek dediğin nedir ki



Ben sennçün yaşamayı bile göze almışım!






işte sözsüz sanat



Okuyamayanlar için yazmak istiyorum


Nick:SEVMEK YÜREK İSTER SEVİLDİĞİNİ BİL YETER


Adres: liseli@lise.zort



Kameralar nerde?




6 Mayıs 2009 Çarşamba

Ufak it sevdası

Böyle bir itim olsun adını Killer koymazsam...
Killa gel olm gel kuçu kuçu

2 Mayıs 2009 Cumartesi

Batsın bu dünya//This world should sink

İngilizcesini de öğrenelim,tüm dünyayla birlikte acımızı çekelim a dostlar!


Oh what a pity Yazıklar olsun
Oh what a pity Yazıklar olsun
This kind of destiny Kaderin böylesine
Oh what a pity Yazıklar olsun
Everything is dark Herşey karanlık
Where is humanity Nerde insanlık
Who serves the servant Kula kulluk edene
Oh what a pity Yazıklar olsun

This world should sink Batsın bu dunya
This dream should end Bitsın bu ruya
Shame on the one who Ağlatip da gülene
Makes you laugh and then cry Yazıklar olsun
Unborn sufferings Doğmamış çileler
Unlived worries Yaşanmamış dertler
A heart that longs for you Hasret çeken gönül
Should it be mine? Benim mi olsun
What did i doooo Ben ne yaptım
Faith to youuuu Kader sana
You sentenced me Mahkum ettin
To meeee Beni bana
With every breath i take Her nefeste
Lies a thousand reproach Bin sitem var
My complaint is Şikayetim
To the creator Yaradana
My complaint is Şikayetim
To the creator Yaradana
Is it you or is it me that surprise Şaşıran sen mi yoksa ben miyim
I doooon't know Bileeeemedim
You gave a kind of worry Öyle bir dert verdin ki
I couldn't come to meee Kendime geleeeeemedim
I'm at a blind alley Çıkmaz bir sokaktayım
I couldn't find my way Yolumu bulamadımOooof
Oooof of of of of of of of.. OFFF! Oooof of of of of of of of.. OFFF!

26 Nisan 2009 Pazar

El İdris aganın eserleri




-El-Câmi’ li-Şıfâtı Eştâti’n-Nebât ve Durûbi Envâci’l-Müfredât Mine’l-Eşcâr Ve’s-Simâr Ve’l-Hasâ’is


-Ünsü’l-Mühec ve Ravzü’l-Ferec


-Nüzhetü’l-Müştâk fi İhtirâkı’l-Âfâk


Ben hepsini okudum favorim ilki.

Desem inanır mısınız?

25 Nisan 2009 Cumartesi

Hani bana?


Mende isterem elma yanaklardan

mende isterem pembe Giggles'lardan

Bir Öğrencinin Günlüğünden

Geçtiğimiz yaz aylarında cızıktırdığım bir şeyi sunmak istiyorum :
OKS,ÖSS,SBS,ÖSYM,KPSS,ASD ve bilimum türevlerine çalışmak(bkz:kitabın resimlerine bakmak) için dershanenin kütüphanesinden kitap tırtıklardım.Ama kitabın ilk sayfasını açtığımda hep isimler ve tarihler görürdüm.Seda-Eda 11.02.07 OKS kurbanları cart curt.Kitabın geri kalan kısmındaki yazıların hepsini toplasak o ilk sayfadakiler kadar etmezdi.
Sanki herkes kendi mezar taşını yazıyormuş gibi , oraya adını ve ölüm tarihini yazardı.Kitabın geri kalanındaki çözümleri yapanların(!?) nereyi kazandıklarını merak ettim hep.Hiç öğrenemedim tabi , ancak neden ilk sayfaya isimlerini ve ölüm tarihlerini yazdıklarını bizzat yaşayarak öğrendim.Ben de artık onlardan biriyim...

Su Evrim
2008 yani son OKS kurbanı

16 Nisan 2009 Perşembe

The World is Not Enough

I know how to hurt
I know how to kill
I know what to show
And what to conceal
I know when to talk
And I know when to touch
No one ever died from wanting too much
The world is not enough
But it is such a perfect place to start, my love
And if youre strong enough
Together we can take the world apart, my love
People like us
Know how to survive
Theres no point in living
If you cant feel the life
We know when to kiss
And we know when to kill
If we cant have it all
Then nobody will
The world is not enough
But it is such a perfect place to start, my love
And if youre strong enough
Together we can take the world apart, my love
I...i feel sick
I...i feel scared
I...i feel ready
And yet unprepared
The world is not enough
But it is such a perfect place to start, my love
And if youre strong enough
Together we can take the world apart, my love
The world is not enough
The world is not enough...


nırnrımmm....

14 Nisan 2009 Salı

Zevksiz arkadaşların cezasını converse giymiş olanlar çeker

Okuldan bıkmış bir yaşam formu olarak artık servise binmek istemedim ve benim gibi olan diğer yaşam formlarını da benle birlikte 145 e binmeye ikna ettim.Nasıl mı?
-Abi abi 145 e binelim çok taş çocuklar oluyo o.O Fordus magandusluk yaparız azıcık
Ama asla isim verip o yaşam formlarının Gizem ve Fulya olduğunu söylemem...hayatta!
Tabii ki şansımıza 145 e binen taşlardan hiçbiri binmemişti...Birileri abdest almamış anlaşılan.
Ehm herneyse,ineceğimiz durağa yaklaşmıştık ve tabi ki saçma sapan muhabbetler ediyorduk...
Otobüsün durduğunu ve herkesin bize baktığını farkettik,sağa sola 'N'oluyo lan?' bakışı fırlatınca önümüzdeki yaşına başına bakmadan konuşan amca 'Şöför size diyo,suscakmışsınız' demez mi
dumurdumurdumurdumurdumurdumurdumurdumurdumurdumurdumurdumur.
Meğersem olay amacamın çok iyi işiten kulaklarından kaynaklanıyormuş,2 kişi para vermeden binmiş şöför onları indirmek için durmuş,amca da aklı sıra bizi susturcak.
Çok rahatsız oluyosan amca belediye otobüsünden, git kendine paşa paşa taksi tut adamın asabını bozma,kentkartımı basarım ister konuşurum ister fordus magandusluk yaparım!Alla alla.
Herneyse biz otobüsten indik,bir şeyler yemeye oturduk,bir türlü kalkamadık tabi karaya vurmuş balinalar gibi yayıldık...Sonra Fulya dedi ki ''Muhittin(Fulya'nın kaplumbağası) kör,Görkem'e götürelim''
Görkem denilen kişilik taşmış...Ne taş ama!
O yorgunlukla bir de Görkem Bey'in olduğu pet shopa kadar yürüdük.Fulya ordaki karıyla bir şeyler konuştu kadın da ''Görkem Bey ilgilensin sizle'' dedi.İyi hoş...
Ancak Görkem Bey'i gördüğümde bizimle ilgilenmemesi gerektiğine karar verdim.Görkem Bey önce naçizane göğüs kıllarıyla ilgilensin,balta girmemiş yağmur ormanı gibi yav!Büyük bir hayal kırıklığı ve büyük bir ayakkabı problemiyle eve döndüm.Görkem Bey'miş...

13 Nisan 2009 Pazartesi

Puslu Kıtalar Atlası


Ne demiş yazar:



Ulema,cühela ve ehli dubara:ehli namus,ehli işret ve ehbab-ı livata rivayet ve ilan,hikayet ve beyan etmişlerdir ki kun-ı Kâinattan 7079 yıl,İsa Mesih'ten 1681 ve Hicretten dahi 1092 yıl sonra,adına Kostantiniye derler tarrakası meşhur bir kent vardı.



Bence de ...

11 Nisan 2009 Cumartesi

Yurdum insanından nameler...

Kameralardan kaçan eskici amca modeli:
Son 10-11 aydır en sevdiğim(!) şey penceremin dışından gelen saçma sapan seslerle uyanmak.Her şey OKS günü başladı...
O gün hemen apartmanın yanına parketmiş olan 4 tekerlekli oturgaçlı götürgeçten (halk arasında araba,otomobil diye geçer) gelen şarkıyla uyanmıştım ve o şarkı İsmail Yk-BombaBomba'ydı.Bu olay hayatımda bir Kavimler Göçü,Hicret,Fransız İhtilali ve türevlerinin yarattığı etkilerden yarattı...
Bağımsızlığımı ilan etmek için isyan çıkardım,kendi içimde parçalara bölündüm,taht kavgaları mı dersin Mekke'den Medine'ye göç mü dersin ... vsvsvsvsvsvs
Bu bende artık hobi haline geldi diyebilirim,özellikle sabah uyanınca yataktan kalkmıyorum kaldıranları da tersliyorum,alnım açık ve gururlu bir şekilde 'Hayır!' diyorum,biri İsmail'imin şarkısını çalmadan ya da eskici amca geçmeden K-A-L-K-M-A-Y-A-C-A-Ğ-I-M!!!
Kendini bazen prodüktör falan da sanıyo insan.Mesela bu sabah eskici amca öyle bir ''Eski alırım eskiciiieaaa'' demiş ki bu ses değil Mariah Carey'in 8 oktavlık sesine taş çıkarmak,direk oktava kafa tutar anasını satim!Ben ondaki o potansiyeli keşfettim ama garibimi benden başka duyan yok ki...Söz amca en kısa zamanda albüm sana.Türkiye'yi bu muhteşem varlıktan mahrum bırakmamalıyım,bunu yaparsam ölene kadar vicdan azabı çekerim.Maşallah her notaya da çıkıyo amcam.
Amca aynı güneş sistemindeyiz,bağırma bu kadar yahu, duyan duydu zaten...Ev eşyaları,buz dolapları,eski çamaşır makineleri,televizyonlar...En sevdiğim slogan oldu çıktı,sıramın üstünde bi Gerizekalı Sevgilim'in sözleri bi' de bu yazılı o derece ...Ev eşyaları deyince zaten 1'den 10'a kadar saymayı bilen her insan evladı ev eşyaları içinde buz dolabı,çamaşır makinesi,televizyon vsvsvs olduğunu anlıyordur,ses tellerini o kadar zorlayıp beni de kıymetli uykumdan uyandırmaya gerek yok dimi amcacım!?
Gel bunu daha fazla uzatmayalım,hepimiz insanız,çemkirip beni uyandırma ben de bunu devlet sorunu haline getirmeyeyim?Gel sen çemkirme ben de seni teğet geçeyim...
Amaa devam edersen sana sadece tek bir şey derim:Ananı da al git bu gavur şehirden!
Ha sahi bizim 'Geireeeekçiieaa'(gevrekçi) nerde yahu?

8 Nisan 2009 Çarşamba

Bu Olayı İspiyonlasak Da Mı Gitsek İspiyonlamasak Da Mı Gitsek?


Eveet.Lisenin daha ikinci döneminden s.ktirname alacağım yetmiyormuş gibi (ilk dönem teşekkür yanlış olmasın .p) eve bi de bu 'Uyarı' kağıdıyla gitmek ...
Macera oldu diyelim :D
Müdür yardımcısı bunları dağıtırken herkes o masaya uyarı kağıdı değil de sanki Oscar almaya gider gibi bir edayla gitti.Ben de dahil tabi,hoca kimin ismini okusa okunan kişinin suratında kocaman bir lol ifadesi ...

Ayrıntılı lol bilgisi için:http://i202.photobucket.com/albums/aa255/HK3990/jitans/kahkaha1.jpg?t=1239220904

Daha sonra müdür yardımcısı 'Ağlamak isteyen ağlasın,tutmayın kendinizi.' tarzı bir cümle sarfedince zaten ipler koptu...İçerde matematikçi ve 2 müdür yardımcısı olmasaydı k.çım yarılana kadar gülücektim anasını satim.Kısmet değilmiş,daha çok elimle ağzımı tıkayarak gezmek zorunda kaldım ki gülmeme konusunda yardımcı olmadı.

Şimdi eldeki verileri değerlendirelim:Fizik sınavının soruları çalındı ,doğru!Ama bu soruları çantadan falan almadık fizikçinin böyle şeyler dediğini duydum kendi yüzüne söyleyemesem de burdan tepkimi göstermek istiyorum : Fuck off bitch!

Ehmm..Sorulara elini bile sürmeyen masumiyet abidesi insancık ben;bunu yapanlara engel olmamakla suçlanıyorum diyebiliriz.Soruları almaya o gün çok üşendim msnden alırım diye hiç g.tümü kıpırdatmadım,ancak bir arkadaşımız sağolsun fizikçiye gidip söylemiş soruların bizde olduğunu.Ona da burdan tekrar teşekkür etmek isterim tabi!!! =)

Herneyse sonuç olarak suçum(ve tüm sınıfın suçu):İspiyonculuk yapmamak.
Ben böyle eğitimi de,eğitim sistemini de fiziği de fizikçiyi de ...
Çok seviyorum yahu!You made my day <3


Dipköşenot:Soyadımı sansürlememin sebebi de adımın tamamını internet halkının görmeye hazır olduğunu düşünmüyorum .. Yavaş yavaş , alıştıra alıştıra.Tamamını ilk öğrendiğimde küçük çaplı kalp krizi geçirdiğim için,insanların ilk duyunca neler hissettiğini anlayabiliyorum,her şeyin başı sağlık anacım.

7 Nisan 2009 Salı

Emo Amca

Karşı cinsten soğudum abi...bırak ya! Amca o bileklikleri çıkar bari kangren olursun mazallah









145'le tanışma






Okula bugüne kadar servisle gitmiş bi insankızı olarak,aylık servis ücretiyle otobüse vereceğim ücreti karşılaştırdım ve aylardır 65 papel enayi parası verdiğimi farkettim,ve bende bugün türümün(bkz:fordus magandus) diğer örnekleri gibi otobüse binmeye karar verdim.Ne demiş imparator?Mınaha!


Okuldan durağa kadar giden yolda çok farklı yaşam formlarıyla karşılaştığımı da belirtmek isterim.Bunların içinden en çok dikkatimi çekenler keçi ve horoz oldu,ama bizim okul arka bahçede otlayan koyunlarıyla meşhur diye düşünüyorum...

Durakta otobüs daha yanıma yaklaşırken anlamıştım o otobüsten çok hoşlanmayacağımı..Ancak:

Kim derdi ki öylesine pis kaka e-e bi' otobüsün içinde tabiri caizse yanakları jelibondan,saçları açık kumral/koyu sarı kuzu kıvırcığı bir mahluk olacak diye...


Yaa kimse demezdi ama ben gördüüm!

Bu yüzden 145'e daha ilk günden kanım ısındı,çok sevimli bişi yahu.



Günün Sorusu:Google Görseller kısmına fordus magandus yazınca bu resmin çıkması acaba bi' tesadüf müdür bi' deyiverin bakam bana?
145'li günler efem.

Teknoloji Özürlü Gencin Dramı

Ne hayallerim vardı...
Pembe bir blog sayfam olacak,yandaki mini minnacık playlistte benim istediğim şarkılar olacaktı.
Ama olmadı.
Onun yerine kendi kafasına göre şarkılar çalan cins,yanar döner bi empiüç şeysi geldi.Ah ulan ah azıcık teknolojiden anlasam bilirim ben yapacağımı ama...neyse!

6 Nisan 2009 Pazartesi

Koşan burunla 161 soru

9 yıllık öğrencilik hayatımda edindiğim en kötü alışkanlık herhalde ödevi son güne bırakmak
ama n'apayım kural gibi bir şey oldu artık

Cuma günü okuldan eve gidilir,çanta olduğu gibi fırlatılır,direk tv karşısındaki kanepeye uzanılır
-Valide:Kızım nasıl geçti günün n'aptınız okulda
-Felis:Ders o.O n'apıcaz başka
-Valide:Çok ödev verdilerse başla şimdiden haftasonu rahat edersin
-Felis:Yorgunum anne sonra sonra ..

Sonra sonra...İlla ki son güne!
Bomboş geçen cuma gününden sonra cumartesi günü mutlaka bir arkadaşa kalmaya gidilir,pazar sabahı uyanmak mümkün değildir çünkü cumartesi gecesi büyük ihtimalle kanepelerden birinde sabaha karşı sızılmıştır.

Pazar günü akşamüstü eve varılır,yol yorgunluğunu alsın diye bilgisayar başına oturulur,23:00 a kadar hiçbir şey olmamış gibi davranılır...
Ancak saat 23:01 olunca bütün ödevler yapılmaya başlanır ve tabiki hiçbiri bitmez,özellikle hastayken!

161 soruluk matematik ödevini 2 haftadır erteleyen Felis,artık kuyruğu sıkıştırmıştır -.-'
Bu ödev bu gece bitecek!Umarım...

5 Nisan 2009 Pazar

Gıcır blogla ilk dakikalar

Günlük yazma isteğiyle yanıp tutuştuğum bu günlerde bloglarda göz gezdirirken düşündüm:Ben niye blog açmıyorum lan?
Gaza geldim,açayım yahu elime mi yapışır dedim,açtım heheyt!
Şu Pink Felis olayına da açıklık getirmek istiyorum;
Pembe severim ,kedi severim , pembe kedi de severim .. yani olsaydı severdim herhalde xD
Uzun yazıların sonlarına doğru saçmalayabilitem olduğu için en iyisi bitireyim ben bu yazıyı yav
Haydin hayırlısı