25 Nisan 2009 Cumartesi

Bir Öğrencinin Günlüğünden

Geçtiğimiz yaz aylarında cızıktırdığım bir şeyi sunmak istiyorum :
OKS,ÖSS,SBS,ÖSYM,KPSS,ASD ve bilimum türevlerine çalışmak(bkz:kitabın resimlerine bakmak) için dershanenin kütüphanesinden kitap tırtıklardım.Ama kitabın ilk sayfasını açtığımda hep isimler ve tarihler görürdüm.Seda-Eda 11.02.07 OKS kurbanları cart curt.Kitabın geri kalan kısmındaki yazıların hepsini toplasak o ilk sayfadakiler kadar etmezdi.
Sanki herkes kendi mezar taşını yazıyormuş gibi , oraya adını ve ölüm tarihini yazardı.Kitabın geri kalanındaki çözümleri yapanların(!?) nereyi kazandıklarını merak ettim hep.Hiç öğrenemedim tabi , ancak neden ilk sayfaya isimlerini ve ölüm tarihlerini yazdıklarını bizzat yaşayarak öğrendim.Ben de artık onlardan biriyim...

Su Evrim
2008 yani son OKS kurbanı

Hiç yorum yok: